IATF 16949: 2016 به سازمان خودرویی شما کمک می کند با استفاده از بهبود مستمر ، تنوع و ضایعات موجود در زنجیره تأمین را کاهش دهد.

IATF 16949 استاندارد سیستم های مدیریت کیفیت برای صنعت خودرو است. این استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001: 2015 را به عنوان پایه و اساس استاندارد به کار می برد و جدیدترین استانداردهای خودرو را در سطح جهان در بر می گیرد. با اتخاذ سازمانهای استاندارد ، یک سطح نخبه از خود را به تعالی کیفیت نشان می دهیم.

استاندارد سیستم های مدیریت کیفیت خودرو تضمین می کند که سازمان شما محصولات با کیفیت ایجاد می کند و خدمات مطابق با انتظارات دقیق صنعت خودرو را انجام می دهد. این سیستم الزامات سیستمهای مدیریت کیفیت را برای طراحی و توسعه ، تولید ، مونتاژ و نصب محصولات مرتبط با خودرو و همچنین خدمات مربوط به صنعت خودرو تعریف می کند. دریافت گواهینامه به مشتریان اطمینان می دهد که سازمان شما متعهد به یک زنجیره تأمین موثر و سازگار است.

 

IATF 16949 چه کمکی به سازمان شما می کند

توانایی ارائه محصولات متناسب با الزامات نظارتی و ایمنی را به مشتریان خود نشان می دهد.

خطرات مرتبط با ایجاد نوآوری و پیشرفت سازمان را شناسایی و برطرف می کند.

طرحی را برای افزایش بهره وری و کارایی در اختیار شما قرار می دهد.

اطمینان حاصل می کند که سازمان شما اعمال اخلاقی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها را نشان می دهد ، مانند سیاست ضد رشوه.

 

نحوه انتقال به IATF 16949

در اکتبر 2016 ، IATF 16949: 2016 جایگزین ISO / TS 16949 شد. از سپتامبر 2018 ، تمام گواهینامه های ISO / TS 16949 منقضی شده اند. عمده تغییرات از ISO / TS 16949 به IATF 16949 شامل تأکید بر ایمنی محصول ، گسترش تمرکز بر مدیریت ریسک ، مدیریت تأمین کننده و سایر موارد بود.

 

صدور گواهینامه با Intertek

صدور گواهینامه سیستم مدیریت شما به استاندارد سیستم های مدیریت کیفیت خودرو به شما در بهبود مستمر محصولات و رضایت مشتری کمک می کند. حسابرسان خبره صنعت ما راه حل های نوآورانه و کاملی برای حسابرسی ارائه می دهند تا به شما کمک کنند تا تجارت خود را با وضوح بیشتری ببینید. تضمین کیفیت کلی Intertek ابزارهای ارزشمندی را برای دستیابی به اهداف ، شناسایی صرفه جویی در هزینه ، انطباق با بازنگری های استاندارد و ایجاد پیشرفت های قابل اندازه گیری در تجارت شما فراهم می کند.

 

اطلاعات و منابع اضافی در مورد استاندارد سیستم های مدیریت کیفیت خودرو

IATF - گروه ویژه بین المللی خودرو - گروه ویژه بین المللی خودرو یک گروه "موقت" از تولید کنندگان خودرو و انجمن های تجاری مربوطه آنها است که برای ارائه محصولات با کیفیت بهتر به مشتریان خودرو در سراسر جهان تشکیل شده است. این وب سایت به استاندارد 16949 ، قوانین ، آگهی ها ، الزامات نصب شده و انتشارات گروه ویژه بین المللی خودرو دسترسی دارد.

IAOB - دفتر نظارت بین المللی خودرو - یکی از 5 دفاتر نظارتی ایجاد شده توسط گروه ویژه بین المللی خودرو برای نظارت بر دستگاه های صدور گواهینامه که ممیزی ها را انجام می دهند و گواهینامه ها را صادر می کنند. IOAB نظارت اینترتک است.

AIAG - گروه صنعت اقدام خودرو - با همکاری گروه ویژه بین المللی خودرو و 5 گروه نظارتی در حال توسعه ابزارهای استاندارد و اصلی (FMEA ، برنامه کنترل ، SPC ، MSA و غیره می باشد.