به عنوان یک نهاد صدور گواهینامه ISO ، واقعاً وظیفه ما این نیست که مزایای کارکردن به استانداردهای سیستم مدیریتی شناخته شده بین المللی را تعالی بخشیم. تا زمانی که ما را پیدا کنید ، به طور معمول متقاعد می شوید که این کار برای سازمان شما درست است. ما در اینجا هستیم تا با حسابرسی از شما و ارائه گواهی برای اثبات این موضوع ، به شما در تأیید صحت کار کردن در استاندارد کمک کنیم. همه با یک سرویس دوستانه با قیمت های کاملا رقابتی. اما برای اینکه موضوع را کنار نگذارید ، مزایای صدور گواهینامه / ثبت نام یا هر چیز دیگری که دوست دارید آن را بنامید چیست؟

مشتریان خوشحال تر


شما خدمات با کیفیت بهتر و کارآمدتری ارائه خواهید داد. با اعتماد سازی و افزایش اعتبار شما ، گواهینامه اغلب می تواند راه های جدید تجاری را باز کند.

پرسنل شادتر


آنها درک واضح تری از آنچه که از آنها خواسته می شود و نحوه تأمین این نیازها خواهند داشت. و اینکه چگونه آنچه انجام می دهند به موفقیت کلی سازمان کمک می کند.

کارایی و بهره وری


شما درمورد اینکه چه کاری باید انجام شود و چه کسی چه کاری انجام می دهد روشن خواهید بود. فرآیندهای مداوم از تکرار جلوگیری می کند ، به سرعت مشکلات و راه حل های آنها را شناسایی می کند. همچنین به شما کمک می کند تا قوانین مربوطه را شناسایی کرده و از رعایت آن اطمینان حاصل کنید.

مزایای بسیاری نیز در ارتباط با هر استاندارد وجود دارد. ما فقط به طور خلاصه چند مورد را با شما در میان می گذاریم.

گواهینامه ISO 9001 (برای کیفیت)


این اساس بیشتر سیستم های مدیریتی است. در نتیجه ، مزایای اصلی آن با مزایای کلی که قبلاً به آنها اشاره شد شناسایی شده است. همچنین به شما کمک می کند کارهایی را که انجام می دهید به طور مداوم ارزیابی کرده و بهبود ببخشید و در نتیجه محصولات کمتر بازگردانده شده و شکایات مربوط به خدمات خود داشته باشید.

گواهینامه ISO 14001 (برای محیط زیست)


آیا روشی سیستماتیک برای کشف و کنترل تأثیرات شرکت شما بر محیط زیست است. این به شما کمک می کند تا روش هایی را برای به حداقل رساندن ضایعات و دفع موثرتر آنها و همچنین یادگیری نحوه استفاده بهینه از انرژی به شما کمک کند. ISO 14001 تأیید می کند که شما با قوانین فعلی مطابقت دارید و پوشش بیمه را بیشتر در دسترس قرار می دهد.

گواهینامه ISO 45001 (برای بهداشت و ایمنی)


اعتماد به نفس شما را در مورد تأمین نیازهای قانون بهداشت و ایمنی بیشتر می کند. تعیین اهداف از طریق سیاست ایمنی و بهداشت ، همراه با اندازه گیری مداوم علیه آن ، همچنین روند بهبود مستمر را تضمین می کند. زمان خرابی به دلیل حوادث و وضعیت سلامتی کاهش می یابد.

گواهینامه ISO 27001 (برای امنیت اطلاعات)


نشان می دهد که شما کلیه اطلاعات مهم مورد نیاز برای اداره تجارت خود را مورد خطاب قرار داده ، پیاده سازی و کنترل کرده اید. این به شما کمک می کند از داده های ارزشمند و مالکیت معنوی خود محافظت کنید و از مجازات های مالی و خسارات مربوط به نقض داده ها جلوگیری کنید. این امر به راحتی ، اطمینان از اطلاعات و سیستم های مدیریتی شما ، به مشتریان ، کارمندان ، شرکای تجاری و ذینفعان شما آسایش می بخشد.
ISO (افراد استاندارد بین المللی www.iso.org ) اطلاعات بسیار مفصلی در مورد مزایای صدور گواهینامه دارد. چند پیوندی که پیدا کرده ایم عبارتند از:

ISO 9001 - https://www.iso.org/files/live/sites/isoorg/files/store/en/PUB100369.pdf

ISO 14001 - http://www.iso.org/iso/iso_14001_-_key_benefits.pdf

ISO 45001 -  https://www.iso.org/files/live/sites/isoorg/files/store/fa/PUB100427.pdf